البرو العربى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed_atoon
لاعب هاو
لاعب هاو

مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر Empty
مُساهمةموضوع: مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر   مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 9:36 am

دلوقتى انا جبت ملف الايزو للعبه ومساحته 5.5 جيجا
وسطبت اللعبه وليكن على بارتشن E - وشغاله تمام وجبت ملف التشغيل اللى بيخلينى اشغل اللعبه من غير اسطوانه وتمام زي الفل
وحطيت اخر باتش ليها 7.1 وبرضه تمام
دلوقتى لو عايز اخد اللعبه لجهاز تاني اعمل ايه
اخدت الفولدر كله كوبى ووديته ع جهاز تاني مش بتفتح اللعبه
دخلت ع الريجيسترى وعملت تصدير لريجستر اللعبه كونامي وشغلته بالجهاز التاني اللعبه اشتغلت بس الفريق المصرى ظاهر بالاسامي القديمه بتاعته مش بتاعت الباتش يعنى الاهلى Abo hagg والاسماعيى red وهكذا
هل فيه حاجه انا نسيتها
pes2010 star
مدير المنتدى
مدير المنتدى
pes2010 star

مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر Empty
مُساهمةموضوع: رد: مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر   مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 9:48 am

السلام عليكم اخى انا فهمت انت قصدك ايه هو لو انت عايز تخليها تشتغل عند اللى هتوديها على جهازه تمام تديله اللعبه بدون اى باتشات وتكون مش متسطبه وبعدين خليه هو يسطبها على جهازه او انت سطبهاله وبعد التسطيب خليه يفتح اللعبه ويدخل على ماتش وبعدين يقفل اللعبه تانى يبقى كده احنا سيفنا اللعبه وبعدين لو هو عاوز باتشات يبقى انت اديله باتش اللى انت بتقول عليه وخليه يحمله او انت تحملهوله وخليه يشغل اللعبه وهتشتغل تمام التمام
ان شاء الله ولو حصل اى مشكله انا هبقى اشوفلك المشكله واحلهالك فى اقرب وقت باذن الله
https://pesegy.rigala.net

مساعده فى نقل اللعبه بجهاز اخر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» [PSP] اللعبه الشهيره NBA LIVE 2010
» حصريا بحجم 7 ميجا اللعبه الساحره Pes 2010